"Långhelg"

- Mobilbilder - 
 
 
I torsdags packade vi bilen och drog iväg vid sju tiden till skellefteå där årets UF-mässa hölls. Jag och Frida lyckades sälja fler påsar än förväntat men vann tyvärr inga priser. Blev även väldigt nöjd med vår monter, visst var den mysig? Resten av helgen har spenderats med A precis som det ska va' (hah där var jag allt rolig..), och vi har sett på film och bara tagit det lugnt för den där 2-dagaras-mässan tog verkligen på krafterna.

Imorgon är det min tur att fylla 19år, spännande! Har nästan ingen aning om vad jag har önskat mig (alltså va?) så det blir spännande och se vad jag får och det betyder ju att jag inte har så höga förväntningar som man kan ha när man hoppas att paketen ska innehålla exakt det man önskat sig.
Så nästa gång är jag ett år äldre, vi höres amigos!


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.