City life

 
Denna månad bor vi alltså med typ 15min gångavstånd till City och har vädigt nära till spårvagnar som kan ta en ännu snabbare in till stan. Himla skönt ändå så här i början så att man kan lära känna staden lite inann vi flyttar in i vårt hus som ligger lite mer utanför. Har spenderat hela helgen med att gå runt och idag efter den korta visiten till skolan (som bara bestod av administration) hann jag strosa runt lite själv i min egna takt.
 
Och ni som undrar hur det gick med skolan - ja börjar inte först med det riktiga uppropet på måndag så har en veckas ledighet. Var i allafall sjukt nervös i morse och höll på att strula till med vilket tåg jag skulle ta, men det löste sig trots att nervositeten satt i länge och jag kom fram till skolan precis på klockslaget och mötte massor med internationella studenter. Har varken fått schema, klass, eller något annat utan vi fick bara lite information och skrev in oss i systemet. Är spänd på nästa vecka iaf! 
 
 
Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.