Sara var är du?

Det ekar bokstavligen tomt här inne på bloggen. Några läsare har sökt sig hit varje dag och jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga bloggningen! Så vad har jag gjort de senaste veckorna eller blir det till och med månaderna?
 
Jag har spenderat ofantligt mycket tid till att plugga, har haft prov i stort sett varje vecka sen höstlovet = DRYGT.. Resten av tiden har jag spenderat med min pojkvän, kompisar, i mitt UF-föreatg eller på mitt nya jobb. Hörde jag jobb? Så är det, jag jobbar numera på det nya Fiket FIKA i väven för er som bor i Umeå. Mycket trevligt jobb, kul att få tjäna lite extrapengar på sidan av också, trots at det är rätt slitigt. 
 
Mitt UF- företag då?
Vi ska sälja Ekologiska tygpåsar med mina två tecknade tryck på! här nedan ser ni hur de ser ut. Är ni sugna kan ni klicka in på vår Fb-sida här, för just nu har vi ett litet special-erbjudande!
 
 
 
Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.