Resor att se fram emot

Är faktiskt rätt less på hösten nu och inte längtar jag till snön heller! Jag har istället börja räkna ner till dessa resor som kommer ske om några månader!
 
Första stoppet blir Mauritius. Egentligen bara en mellanlandning innan Madagskar, men här stannar vi ändå 6 nätter! Kommer bli grymt skönt att bara ligga på de kritvita stränderna och jobba på bränna :) Julafton kommer firas där i år!
 
 
 Madagaskar som är årets "main-trip" flyger vi sedan direkt till och stannar där resten av jullovet! Här hpppas vi på att få se lemurer och även upptäcka den lilla ön utanför Afrikas kust! Så i år kommer nyåret att firas inne jungeln bland kameleonter och andra exotiska djur.
 
 
I veckan spontanbokade jag och pappa en resa till New york på sportlovet, så nu är de två kommande loven planerade! Där kommer vi stanna i fem dagar och göra allt turistiskt man kan tänka sig (trots att jag varit där förut, men då var jag typ 5 och har inga minnen kvar alls!) plus massa shopping! Längtar galet mycket :)
 
 
Denna resa är inte alls fastställd men mer som ett mål. Jag och mitt kompisgäng har i alla fall planerat att vi ska åka till Grekland i slutet av sommaren! Efter jul ska vi börja boka, och jag hoppas verkligen det blir av. Har aldrig varit där så det skulle vara spännande :)
 
 
 
Ska ni resa någonstans snart?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow vad gryymt! Och ja, vi SKA till Grekland helt enkelt.

2013-11-19 @ 19:09:13
URL: http://www.lifeeofhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.