Fråga till mig och er

Fick denna fråga för några dagar sedan:
Hej Sara, skulle inte du kunna göra ett blogginlägg med lite tips och trix inom målandet/ritandet. Du ritar/målar så ofantligt häftigt. Kram!
 
 
Vill börja med att tacka så mycket :) Sedan tänkte jag höra om detta är något som fler skulle vilja se? Och kanske lite mer specifikt vad för tips/tutorials? Galet svårt skulle det vara men skulle kunna göra ett försök om fler är intresserade. För egentligen vet jag inte riktigt själv hur jag gör när jag ritar och målar, jag liksom bara gör det! Men som sagt I can try just for you kära bloggläsare!
 

Kommentarer
Postat av: Lydia Johansson

Det skulle vara as bra! Jag skulle vilja se hur du gör dina ögon! De blir så fina:)

2013-05-03 @ 17:07:02
URL: http://niondeitolfte.blogg.se
Postat av: Anonym

JA! gärna hur du bygger upp ett porträtt steg för steg vad du börjar med osv. till slutresultat :)

2013-05-03 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.