altitude.05

Tröja altitude.05 I Kjol BikBok I Skor Scorett I Hatt vintage
 
Råkade bli lite tomt här på bloggen denna vecka men har haft fullt upp meda massor med saker. Idag var min sista dag i skolan på ett tag så sa hejdå till mina vänner med både skratt o nästan lite gråt! Fick även ett påskägg av Erika fyllt med godis och ett superfint nagellack från Essie! Kändes bra efter att ha haft både matteprov och samprov efter varandra. Kommer sakna klassen galet mycket denna månad, men men, love u all! 
 
Snygg tröja jag har på mig btw? Det är jag som har designat trycket ( finns fler på deras hemsida) åt ett UF-företag här i umeå, vill du ha en likadan eller med ett annat tryck kan du kika in på deras hemsida och beställa en! Men skynda er för de är snart slut! 

Kommentarer
Postat av: Kamelia

Vad fin du är älskade vän! <3
Kommer sakna dig otroligt mycket!

2013-03-22 @ 20:15:46
Postat av: Anonym

vadå "min sista dag i skolan på ett tag"??

2013-03-23 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.