Garden party

Kamersa: Canon eos 5d mark II + Canon 50mm 1.8
 
Hade en superkväll igår! Jag och Hanna hade dubbelkalas i hennes trädgård där vi bjöd på grillat och andra godsaker som ni ser på bilderna :) Trots några stressiga timmar i köket före gästerna kom tycker jag allt ändå blev som det skulle även fast vi hade lite panik där ett tag! Kvällen avslutades senare med lite brännboll och snack till sent på natten. Det är inte så ofta man hinner umgås med dessa tjejor eftersom vi går på olika gymnasium (iaf jag haha) så det var roligt att vi hann med ett kalas innan sommarlovet, och alla far åt olika håll!
 
Idag har jag bara legat ute i solen och ska snart äta vofflor på blakongen med far. Imorgon väntar minervaäventyret innan vi får sommarlov på tisadg. NAJS säger jag bara.
 
 
Sara
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.