Minnen

Bild 1. Matar en kängru i Australien  2. står och ser allmänt cool ut på en strand på Hawaii. 3.Jag och pappa springer på en strand nån stans 4. Random bild på mig i Australien!
 
 
 
Ibland kan det faktiskt vara väldigt skönt att stanna upp från den stressiga vardagen och kolla tillbaka i gamla fotoalbum. Liksom minnas tillbaka till andra tider, inse hur mycket man hunnit med i sitt liv eller bara skratta åt fula frisyrer och kläder. Det är lika roligt varje gång kan jag lova även fast jag snart kan albumen utan till :) Synd är det bara att man inte gör sådana almbum lika flitigt som förut, för det är något speciellt att sitta och bläddra i tjocka album fyllda med både snea, suddiga, fula som fina bilder än att bläddra igenom dem på datorn. Fulheten för dem bara charmigare!
 
Kanske borde ta och göra ett i år? Det hade varit kul :)
 
 
Sara
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelia

Vad heter typsnittet du har skrivit "memories" med? Superfint!

Svar: Ja visst är det fint! Det heter "English Essay"
.

2013-02-21 @ 09:37:56
URL: http://ameliagranberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.