88 colors

 
Åh fick hem denna skönhet igår som jag klickade hem från ellos i Söndags. Anledningen till at jag beställde var för att man fick med en hängmattestol, haha, som jag alltid velat ha. Den kommer passa skitbra i stugan! Paletten kostade 199kr ursprungligen men fick den för en hundralapp då det var rabatt :) Tror den kommer vara bra till alla photoshoots med mina amigos. Testade göra en färglad sminkning igår, som vissa kanske såg på instagram, och de flesta färgerna var riktigt bra!
 
Och idag kommer min kamera, wihoo :D
 
 
 
Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Är det glitter i färgerna eller är de matta?:)

Svar: De ska vara matta, men några har lite skimmer i sig! Så lite blandat :)
.

2013-04-17 @ 21:27:39
URL: http://ameliagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.