Skyfall

Made by me
 
Tänkte jag skulle måla en bild på Adele så här efter att ha sett den nya bond filmen Skyfall! Riktigt jäkla bra film måste jag också tillägga :) Vill påststå att bilden är klar men om jag känner mig själv rätt kommer jag snart sitta med penseln i handen och lägga till detaljer och kladda på lite mer. Om jag är nöjd med den vet jag dock inte. Aningen kanske trots hennes gråa håret då.... Ni får en bättre bild senare i en bättre vinkel! (nej nu har jag suttit och stirrat på bilden för länge, håret ska jag göras något åt!)
 
 
Sara

Kommentarer
Postat av: SiljeHelene's

Stiligt!

Svar: Tack!
.

2012-11-03 @ 17:15:22
URL: http://www.roligheterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.