tummen upp


Foto: Jag

Känner mig så härligt glad just nu! Vår skola har varit lediga idag för att kunna sammla in pengar till läkare utan gränser och jag bakade och ställde fram på mammas jobb där jag fick ihop 633 spänn! Så grymt kul att folk faktisk vill skänka :) Värmen har även tagit sig hit nu och det har varit närmare 18 grader! Så när jag och tjejerna spelade brännboll kunde man skippa jackan och endast ha linne/t-shirt. Det har man verkligen längtat sönder till. Nu har jag precis ätit en god middag och sitter och planerar en eventuell löpnings runda. Är konstigt nog taggad på att fara ut och springa!

Har även hunnit med att göra en liten speed drawing när jag ritar med blyerts, men har inte riktigt bestämt mig om den blev bra eller inte. Ska tänka på saken om jag ska göra en ny eller lägga upp den! Men återkommer med det sen.


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.