Slagen i facet


Självporträtt  Kamera: sony a550 + 2 studioplixtar med softboxparaply
Halloj!

Kan inte direkt säga att det var så himla kul att komma tillbaka till skolan nu så här efter lovet... Alla lektioner kändes riktigt dryga och konsentrationen var inte riktigt på topp. Inte nog med det blev jag alldeles mörbultad efter idrotten (andra lektionen..). Vi hade gymnastik och höll på med olika övlingar, så det började med att jag lyckades snärta till gummisnörena(som man sätter fast i ringarna som hänger i taken haha) över hela ryggen och det sved kan jag säga! Sedan precis i slutet skulle läraren visa med armarna hur man ,på en station, skulle he ut dem. Då stod jag såklart brevid och fick en rejäl smocka på kinden... Gjorde lite ont fast tror jag mest blev chockad! Men som tur tror jag att jag slipper nåt fult blåmärke. (peppar peppar)


Nu ska jag gå igenom inför nationella än en gång sedan tagga inför match senare ikväll. Vi hörs!

Sara 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Även om jag är sjuk imorgon tror jag att jag kommer till skolan för att göra provet. Går det åt helvete har jag iaf en ursäkt;D

2012-03-13 @ 19:36:55
URL: http://lifeeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.