Snow...


Foto: mamma Modell: jag Kamera: sony a550 + sigma 55mm f1.4


Neeeeeeeej. Orkar verkligen inge mer snö just nu! Våren som var här och allt?! Pappa hade till och med bytt till sommardäck, så får se om jag i huvudtaget kommer iväg till fotoklubben ikväll... Men annars blir det väl mer tid till svenska pluggning i guess, wihooo.... Borde faktiskt plugga eftersom denna vecka inte alls är lungn. 4 prov har varav två är engelska nationella så mkt härligt måste jag säga. Dessutom några inlämnings uppgifter på det.
Ska ta och avsluta detta negativa lite smått onödiga inlägg och ängna mig åt saker som måste göras ist. Hoppas ni har det bättre väder ni som inte bor i umeå!


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.