Påskmiddag



Foto: Sara

Föräldrarna drog till stugan men jag stannade hemma så fixade ihop en liten smarrig påskmiddag som bestod av färskpasta och lax! Mycket gott måste jag säga, speciellt med påskmust till:)

Fick inte gå till skolan idag, och måste erkänna att jag inte är frisk än... Så det var nog bra att inte riskera att smitta andra eller göra det hela värre. En seg sjukdom jah har alltså:/ Nu har det ju blivit påsklov, men kan inte direkt hurra av lycka eftersom jag varit sjuk hela veckan känns det inte så speciellt att vara hemma. Men det kanske känns bättre när jag blivit frisk.

Ikväll blir det att rita till en bilduppgift vi har men även påbörja ett nytt porträtt! Blev så sjukt inspererad att rita så ska sätt igång nu direkt tror jag! Kanske visar er senare.

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.