Gymnasieantagning och annat prat


Skiss: jag

Sitter här hemma och är glad, för jag kom in påden  gymnasielinjen jag ville! (eller ja det här var ju bara det preliminära valet). Natur blev det för mig även fast många försökt övertyga mig på bågot foto/bild aktigt. Själv tyvker jag det är bättre att få en bra utbildning innan man börjar göra vad man vill. Skulle aldrig orka läsa igen no/matte ämnena efter 3års slappa estetik år! Inte för att man inte borde gå på sådana linjer, men känns bara som att jag inte riktigt är rätt preson för sånt, men det är hur jag ser det.

Just nu ser ni ovan vad jag håller på med. (har kommit längre på teckningen nu). Dock bore jag sitta och skriva förfullt på mitt so:arbete som ska in i veckan. Men vill ju verkligen rita! Antar att ni inte riktigt kan se ännu vem som är på bilden, och kanske inte sen heller men det får vi ju hoppas! Aja ska försöka ta mig i krage, slita mig från teckningen, och sedan skriva lite so, see ya'!



Sara


Kommentarer
Postat av: Malin - konst & design

NV är absolut ett bra val med som estet måste jag ju trots allt slå ett slag för det programmet ;) Jag tar studenten i sommar och är behörig till det mesta då jag har läst matte C och naturkunskap B så visst går det att ha superduperkul OCH få en bra utbildning! Själv siktar jag t.ex på att bli arkitekt! Lycka till med gymnasiet, det kommer bli en grymt kul tid oavsett program, det kan jag garantera! :)

2012-04-17 @ 21:30:16
URL: http://malinbs.wordpress.com
Postat av: Anonym

Är det Justin timberlake?

2012-04-18 @ 17:49:54
Postat av: Anonym

vilken skola?

2012-05-01 @ 14:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.