Pics


Foto: Jag Kamera: Sony a550 Modell: Lotta (besök henns blogg här och lookbooksida här!)



Blev tydligen ingen bloggning alls i helgen. Men ibland blir det bara så. I lördags så var det ju SM-kval hela dagen, vilket gick sämst och mer om det behöverviinte ta här, sedan gick ja och tjejorna på bio och såg jag saknar dig! Det var superbra och alla bara satt och storgrät:) Idag har jag fotat med Lotta lite,  pluggat med Siri och Agnes och sedan kört zumba på iksu. En farfylld helg och en seg dator = lite bloggning :P Men ska skärpa mig i veckan;) Nu blir det att läsa och sedan sova! Natti natti ♥



Sara

Kommentarer
Postat av: danni

SV; hihi<3<3

2011-09-19 @ 17:30:39
URL: http://thecupcake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.