Today


Foto: Jag Kamera: SOny a550+ minolta 28-80mm

Svart kofta - lindex Röd jeanskjol- vintage Strumpbyxor- h&m


Ännu en dag har nu snart passerat och fredagen är redan här imorgon! Vecakn har gått sjukt snabbt, men det är ju inte direkt dåligt heller. Har hittat en alternativ prao-plats på en restaurang nu som jag ska vara på om jag inte får hos arkitekt företaget jag även sökt på. Så känns det som en börda lyft från mina axlar! För det var inte härligt att gå med en stress av att inte lyckats hitta någon plao- plats..

Snart ska jag på träning sedan ner på stan för att kolla på en catwalk som umemodellen annordnar, och sedan slutligen till ug för att träna med bandet. En full smocka kväll alltså! Så nu är det bäst att göra sig iordning, vi hörs:)


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.