The architect



Hejsan svejsan!

Idag medan de flesta gått i skolan har jag varit ute och praoat:) Är hos Arkiterna white här i stan och än så länge är det roligt. Fick först prov kalkera ritningar till ett ett hus och sedan scanna in det på datorn och sedan färglägga i photoshop:) Ganska nice eftersom jag var bättre än de flesta tanterna där på PS! Imorgon ska jag gröa mitt rum, så ikväll blir det att mäta och rita så att jag sedan kan göra det i 3D på datorn. Får se hur det går, men hoppas på det bästa.

For en sväng på röda korset med mamma för att lämna in lite gammla barnkläder och hittade då ett par svarta högklackade skor :D Det kostade bara 80 spänn så jag slog till! Bild kommer senare för nu ska jag mät!.

Sara

Kommentarer
Postat av: sanna och viktoria

2011-11-08 @ 18:47:00
Postat av: Sanna och Viktoria

2011-11-08 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.