Ipad ♥



Sitter i väntan på maten och spelar wordfued på ipaden (spela mot mig, SaraSolero :) Har även idag haft en bra praodag, med mitt lilla projekt soom jag påbörjade igår. Resultatet får ni se imorgon då jag troligtvis tar med mig kameran och fotar det + kontoret!

Igår var jag på fotomöte med umemodellen och vi fotade i studion, dock inte med min kamera eftersom den inte ville sammarbeta med blixtarna... Måste ta och kolla upp det där, för det borde ju fungera! Ganska typiskt att det blir sådär, var ju peppad på att fota med den. Fick iaf låna en annans kamera så fick lite bilder!
 
Uppdateringen kommer forsätta lite halvlam denna vecka eftersom praoen tar upp mycket tid av dagen och har ganska mycket annat jag måste hinna med att göra. Men ja kommer iafall hinna med någr inlägg :) Nu ska jag äta, så vi höres!


Sara

Sara

Kommentarer
Postat av: MADDES

god morgon :)

2011-11-10 @ 08:11:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.