Lycka ända in i själen:)


Mitt vinnande bidrag:)


Har kasnke inte berättat att jag var med i en tävling som heter K-ung här i umeå. En tävling då man skulle tolka i fotografi eller konst:P Och idag kom min bild lärare fram och ba:

Bildläraren- Var och lämnade in ditt bidrag igår, och jag såg på alla andra som var jättestora och avanserade. Din var ganska liten, vi kasnke skulle skrivit ut den i större format.

Jag
- haha ja men de kommer säkert ändå inte välja mitt, kämpade inte särskilllt mycket, med den^^

Bildläraren- du vann 

(lång paus)

Jag- roligt skämt... *skattande*

Bildläraren- Jag sa, du vann!

Jag
- VA?! du skojar!:O nej jag kan inte ha vunnit!

Blev helt chockad, och började darra as mycket när jag skulle försöka slå nummrena till mamma o pappa! Fattar inte att jag med ett bidrag som jag satt med dagen innan det skulle lämnas inn, gjorde att jag vann. Och priset är inte speciellt dåligt heller, en Ipad! Är super glad, ingenting kan göra mig ledsen idag kan  jag klart säga! Fattar fortfarande inte att det är sant, så ska nog sitta och nypa mig i armen en stund^^ Ska hämta ut priset på kulturnatta

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gaaah det är helt amazing!!:D <3

2011-05-17 @ 16:26:50
URL: http://hansaaaz.blogg.se/
Postat av: Lotta

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!! :D ♥♥♥

2011-05-17 @ 19:54:11
URL: http://lostinlotta.blogg.se/
Postat av: noran

GRATTIIIIIIIS Sara :D den va ju as fin ^_^

2011-05-18 @ 17:27:26
URL: http://noralzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.