Anna och Andreas B/W


Foto: Jag Brudpar: Anna och Andreas Kamera: Konica Minolta 5d  objektiv 28-80

Har kommit hem från en trevlig helg i upsala och stockholm nu! Jag som inte varit på ett bröllop fick nu också lära mig hur det går till:) Lite långväntan ibland mellan maten och talen osv, men annars jättebra! Maten var suverän, och fick även träffa några slänktingar som jag nästan aldrig har träffat, endast sett på kort^^Förutom de var det typ bara jurister från stockholm som var där!

Måste faktiskt erkänna att jag nästan började gråta när vi var i kyrkan (!)  för en as duktig tjej sjöng till en akustik gitarr! Det var jättefint, hennes röst var helt sjukt bra!

Kommer lägga upp lite fler bilder:) men de här får duga sålänge, har ju massor med läxor att göra också, istället för att rediger bilder:P


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.