lite bilder från igår


Såg på när mina kusiner tävlingsdansade (endast ena kusinen på bild, Lina)

Var på Lovisas 16 års sleepoverkalas......

.........och åt en helt underbar middag där!. Även en jättegod efterrätt men den glömdejag fota-.-
Såg film och var uppe länge med massa härligt folk:)

Här är lite bilder från igår då.Var som sagt och såg danstävling, och måste säga att det gick mycket bra för dem, typ en seger och typ tre andraplatser! Sedan "sov" jag och mina kompisar över hos lovisa som fyllt 16:) Vi hade jätteroligt, såg film (black swan, igen^^) spelade spel och satt och pratade, enda inn till 3-4 på natten någon gång:) Mitt halsont har faktiskt gått över men är sjukt snuvig, så får se om jag kommer till skolan imorgon då jag aksnke har feber.. Men nu ska jag bara slappa ett tag, vi hörs:)


Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya!:)

2011-03-21 @ 18:44:17
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.