Sky


Foto: Jag Kamera: Sony a500 + sony 18-55 mm

Kom hem från stugan idag vi nio, och ja ni hörde rätt. Var med andra ord tvungen att gå upp sju imorse, men sov lite i bilen:) Idag har jag jag nog mäst fördrivit tiden framför datorn, men det var faktiskt riktigt dåligt väder, regnet bara öste ner! Får verkligen hoppas på bättre imorgon, då jag dessutom skahämta min kamera! Gud vad jag läängtar :D Så ja ni kan ju gissa vad jag kommer göra imorgon? fota fota fota.... Just nu ser jag iaf på en film, så ska återgå till det nu:) Hade

(som jag skrev i förra inlägget, att vi skulle få ännu mer skörd av körsbärsträdet, och ja vi fick en lika stor skål till. Så tillsammans blev det över 4 kg körsbär!)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.