Lite bilder från Prag

Laget och Föräldrarna i sina limegröna supporter tröjor^^
Alla är super  koncentrerade på 1, 2, 3, ost... :P
Här uppe har ni några lag och match bilder från Prag, jar har inte tagit dem utan snodde dem från några andra:) Men det går nog bra! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men vet iaf att jag kommer sakna allt och alla därifrån och att jag vi hade sjukt roligt och inte minst spelade sjukt bra! Skulle lungt kunna göra om detta nästa år:)
Nu är jag iaf i stugan för i fredags bestämde mamma och pappa sig plötsligt att vi skulle hit så hann aldriga skriva något inlägg. Lyckades hitta en bra surfplats så jag kasnke lyckas publicera inlägget!:D Men ni får ha det så bra, nu ska jag ut och fota:)
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.