Fruktsallad och SO plugg.

Sitter och äter en super god frukt sallad, soom JAG har gjort;) Något mindre roligt är att jag måste plugga so.. Har typ gjort det hela dagen med ett undantag som match. spelade med 97:orna för att de hade så många sjuka. vi vann mot röbäck med 3-0! Jag gjorde det första målet och Hanna de två andra:) Imorgon bli det allså ingen rolig dag (so prov..), men jag ska ladda med en dextro före! HAr pluggat lite med siri och agnes, fast efter ett tag tröttnade vi och spelade spel och målade naglar^^ Jag provade grafitti nail, och det bev väl ganska snyggt, lite konstigt såg det ut, men men. ska fortsätta äta min sallad nu, godnatt!

Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naglarna blev grymt coola:D gillagillagilla

2011-02-14 @ 15:58:25
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.