Dan före dopparedan


Foto: Jag

Aaaaaah! kan inte fatta att imorgon är äntligen den dagen man har taggat i flera månader här! JULAFTON! Just nu kan jag knappt sitta still, spriger till granen då och då för att kolla alla julklapparna, äter julgodis och har på julmusik på hög nivå! Det är ju inte alltid vi är hemma på självaste julafton heller men i år blir det så, och det kommer bli jätte kul :) Men det har inte riktigt sjunkigt in bara, att man imorgon ska få öppna den sista luckan på chokladkalendern, se kalleanka, öppna paket och äta massor med godis och god mat! Har självklart planerat vad jag ska ha på mig, kasnke tar en bild på det imorgon :D

Nu ska jag hitta något att göra, see y'a later.


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.