Städat:)

Halojjsan:) Fick ett ryck nu påkvällen att städa mitt rum eller ja, mitt skrivbord ochgöra om min anslagstavla som typ har hängt orörd i många år^^ den blev mycket bättre nu, enkel, städad, och fin. Sitter och sms just nu ochlyssnar på härlig lungn musik:)

Imorgon blir det att åka på stan med Siri och Agnes, för att jag ska kolla på vårjacka och de köpa något av månadspengen:) Hoppas bara vädret håller! Lotta är ju bortrest just nu också, hon är i sin stuga, så jag tar hand om hennes kanin. Och sötungn har gjort en skattjakt till mig, medan jag är där varje morgon^^ Så imorgon ska jag leta skatten, undrar vad den består av!

Men nu har ni fått en liten uppdatering mig, nu blir det väll att gå isäng:) Godnatt alla som läser detta♥


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.