Kanske skulle ha sagt....


Foto: Jag                Bilder från idag- söta Minihopp och Lotta

......att jag åkte iväg till stugan i hegen:P Har ni saknat mig? haha såklart ni har! eller?

 Har ni haft en bra påsk då? Själv har jag haft det supernice i stugan men jättefint väder:) Åkte på cykelturer, solat och fotade massor! Nu har jag iaf kommit hem men är inte direkt jätteglad, eftersom lovet snart är slut, och massor med skolarbete väntar:/ Har en tråkig/kul nyhet att berätta(iaf för mig). Min mobil har nämligen dött, det har blivit något glapp i den så den inte går att ladda så nu är det bara att köpa en ny. Och jag som gillade min mobil:P Men men ska bli ganska najs med en touch!

Sara

Kommentarer
Postat av: danni

sV. det blir så! :)<3

2011-04-25 @ 10:45:34
URL: http://d-a-j-m.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.