En vanlig morgon


En vanlig morgon börjar vanligt vis med att jag vaknar kl kvart i sju....

Tar en duch, och står säker en kvart tio minuter och väljer kläder....

..... och sedan ett tag till, till sminket^^

Och såhär ser oftast min frukost ut (typ 90% av alla dagar ätar jag dethär, tråkig jag vet)

Sedan matar jag mina vrålhungriga djur, här är ett av de tre monstrena^^

Sedan knyter jag skorna (haha) nej men gör mig klar (alltså springar runt i huset och letar efter det där pappret som jag måste ha med mig eller någon läxa:P) och går eller cyklar och hämtar upp Lotta, sedan till skolan.

Ett lite annorlunda inlägg, men alltsid något:P

Sara

Kommentarer
Postat av: danni

Najsigt inlägg! ;*<3

2011-04-13 @ 17:09:48
URL: http://daannii.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.