Bakning




Hejsan! Idag har jag och tjejorna bakat som ni ser på bilderna. Muffinsarna blev lite konstiga men helt okej. Sedan gjorde vi chokladbollarmed bakpulver i och sedan stoppadevi inndem i ungnen. De blev ganska masiga men helt okej de med:) Efter bakningen gick vi till parken och fotograferadelite innan vi fortsatte mot stationen. Där gick vi omkring och åkte hiss. (inget highlife där som vanligt). Vi hann ävenmed att köra 5 kamp med grenar Hanna kom på:) NU har jag redigeratbilderna från idag så lägger utdem lite senare! Nu ska jag väl snart äta och sedan göra någon läxa.TRänignarna skippar jag idag pga halsont..

Sara

Kommentarer
Postat av: Daniella

like it<3

2010-09-20 @ 18:59:37
URL: http://daannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.