Musik

Hejsan! Glömmde skriva om rixfm festivalen i förrgår! Det var jätte roligt. Jag var där med Lotta och när vi kom dit stod vi längst fram och ju längre vi var där ju mer folk kom det. Vi hammnade dessvärre bakom en rullstol som vi höll på att rammla över några gånger när folket där på tryckte som galningar. Hon som satt i rullstolen stod upp ibland och när en annan tjej ramlade på henne blev hon galen och knuffade tillbaka^^ Låtarna var bra men i början tyckte man att det var för högt ljud fast man vänjde sig. Darin och Ola var bäst tror jag, faktiskt bättre än på tv och så:) Vi var där hela festivalen från kl 19.00 till 21.00. När jag åkte tog jag inte med mig någon nyckel hem för mamma och pappa skulle vara hemma men när jag kom hem var det och hanlade så då var jag tvungen att sitta ute i regnet och vänta^^. Här nere kommer lite bilder, tog ganska många men det blev suddiga eller så kom den hand ivägen.


Ola

Velvet

Darin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.