Skolavslutning♥



Hej. Som alla vet var det skolavslutning igår och för en gångs skull var det fint väder! Vi spelade if i aint got you och det gick bra, eller det var vad alla tyckte föutom Hanna...... Efter det åkte vi hem till Siri och Agnes och åt tårta. Sedan åkte vi och badade och solade i kyrkstugan. På kvällen grillade vi korv på sofiehemskolans gård och lekte lekar och annat roligt. Trodde först att kvällen skulle bli tråkig för när Hanna kom var hon jättetrött för hon hade sovigt i tre timmar före och Lovisa som hade ont i halsen åt halstablett och när jag läste på burken stod det att hon bara fick äta en varannan timme och hon hade ätit 5 på en timme..... Trodde hon skulle dö först men än så länge mår hon bra, tror jag. Hanna blev piggare sen också. Lite senare på kvällen rammlade agnes och vi trodde hon skulle få hjärnskakning men hon klarade sig också. Den här kvällen MÅSTE vi bara göra om tjejor! Fast utan olyckor och sånt;)



Kommentarer
Postat av: Daniella:*

Vad fiiina alla var(L)<3

2010-06-12 @ 17:19:30
URL: http://sweepbaby.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vrf ska jag alltid blunda elr komma med värsta failade minen på varenda kort? ^^

2010-06-14 @ 20:42:17
Postat av: Hanna

Finaste tjejerna!! <3 Vad skulle jag göra utan er?? ;* Måste göras om, MÅSTE!!!

2010-06-14 @ 20:59:16
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.