Sista dagen imorgon!!!!!!!

Hejsan har precis kommit hem från fotbollstränignen och mina händer är frusna! Idag hade vi brännbollsdag på skolan och vi fick möta 6:orna och 7a. Vi vann överlägset mot båda 6:orna men förlorade mot 7a med 2 poäng. Det gick ganska mycket bättre det här året än förra! Våran klass var utklädda till, ja vad kan man kalla det? Vi var i allafall färggranna:) Innan vi slutade fick vi glass!

Igår hade vi klassensdag och då cyklade vi till mariehemsängarna och spelade brännboll och forboll. När killarna skulle spela fotboll gick jag och några till för ätt titta på fåren som fanns en liten bit bort. De var jättesöta, eller iallafall de små de stora såg skabbiga ut. Sedan åkte vi hem till vår engelska/svenska lärare och åt mat och glass:)

Haha, imorgon har vi en till slapp dag för då ska vi bara städa och träna inför skolavslutningen på fredag!!

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha, jag känner mig lite bättre nu, med några timmars sömn och te så kanske det blir bättre ;P

2010-06-09 @ 20:51:40
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.