HEMMA!!

Nu har jag kommit hem från vår stuga som vi hyrde. Jag har haft det riktigt bra:) Stugan var fin med havsläge, båt , bastu och stor trädgård. Den hade 3 sovrum, ett badrum och ett vardagsrum med kök. När vi var där fiskade jag väldigt mycket men det ända jag ficka var spigg....... så en kväll bestämde jag mig för att fiska upp så många spigg jag kunde med håv. Tröttnade efter ett tag men lyckadet ända få upp 240st^^ När vi var på en dags utflyckt såg vi även en jättefin stuga med strand som var till salu och jag hoppas att jag kan övertala mamma och pappa att vi borde köpa den för lite sugna var de allt:) När vi kom hem var jag med Lotta och vi spelade tennis typ hela tiden. Nyss var vi även och hämtade kaninen hos dem och då såg jag att falggan var på halvstång på sofiehemsskolan..... Vet inte vem det var som hade dött.

PS! Lägger in bilder från resan när jag orkar^^

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.