I´m back

Nu är jag hemma från den långa bilresan till finland:)Det var ganska drygt att åka dit så det gör jag nog inte om med bil iaf.. Föst stannade vi i Luleå och bodde på scandic en natt sedan tog det typ 6 timmar till finland, fast vi stannade såklart på ikea i några timmar;) Där köpte jag förresten en tvättkorg som jag anväder till ett ljustält! Det var ett billigt och ett bra sätt att få ett ljustält (lägger upp bilder ikväll hur den ser ut). När vi körde i finland regnade det med när vi kom fram till Monå sken solen. Dag 2 Var det varmt så vi åkte till stranden. På kvällen la vi ut fisknät men en liten guppig båt :S Sista dagen i finland var det 33 grader! Men såklart var vi på en tråkig plantskola..... Men sedan åkte vi till Jakobstad och åt glass och det var roligare:) På onsdagen  åkte hemmåt men vi stannade i boden och sov en natt hos en vi kände innan vi åkte hem på Torsdagen. Där badade vi på kvällen i en sjö som var jätte varm! 

Före maten idag for jag faktiskt och sprang till maxi och tillbaka, hurtigt av mig;) Imorgon blir det väl att fara och bada med Lottiz men nu ska jag slappa vid Tv och njuta av att vara hemma:)

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.