Sunset


Foto: Jag Kamera: sony a550 +minolta 28-80mm



Hade andra matteprovets delen idag och tror faktiskt det gick bra. Ska inte hoppas för mycket men kanks elyckades lösa mvg uppgiften! Men det är bara kasnke, det brukar alltid kännas som om den är jätte enkel och så är det skit kompliserad.

Kom för ett tag sedan hem från träningen och nu sitter jag i soffan med pyjamas (haha ni hörde rätt, orkad inte ta på mig några vettigare kläder då kvällen kommer spenderas i soffan med idol) och väntar på idol. Funderar på om jag ska städa lite i mitt rum så det är fint imorgon:) Men får se hur det blir med det.

BTW! rösta på min bild i tvselsweb's tävling HÄR! Jag gick vidare:)

Sara

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: neee det är ju en hemlig beundrare :D

2011-09-29 @ 22:26:57
URL: http://lostinlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.