Sötis




Foto: Jag Modell: Iris Kamera: Sony a550

Här ovan har ni den söta lilla iris som vi hälsade på igår. Hon är 5 eller 6 månader tror jag, och urgullig!:)

Dagen har väll annars rullat på som vanligt med långa tråkiga lektioner och sen lunch. Hoppas morgon dagen blir bättre! MEn det tror jag för då blir det att laga god mat på hemkunskapen:) Nu ska jag iaf slappa ett tag innan jag ger mig ut för att sälja plommon (allt som allt har vi plockat 25kg!) , och sedan innebandy träning. Hoppas ni får en bra kväll!


Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästan lite lik agnes och siri när de var små, iaf ögonen!;D Sjjuuukt söt<3

2011-08-29 @ 21:31:39
URL: http://lifeeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.