Lalalala



Det var riktigt roligt på Zumba igår, fast vissa rörelser var svåra, hehe. Matchen motersboda vann vi också, jag trodde ärligt att jag skulle dö för vi var tvåpå min posision så jag fickspringa riktigt mycket. Samanlagt var vi 13 med målis så två kedjor vllket var lite lite, Men i andra perioden gjorde vi 4 mål ch ställningen blev 4-4 i sista perioden gjorde vi ett till mål så vi vann med 5-4:) Kvällen igår var också helt azum, förutom filmen vi såg som var läääskig;) Lägger ut lite bilder sen för just nu är jag med Lina min kusin som är här till efter lunch någon gång!


Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jag vet det suger! :O

2010-11-21 @ 19:48:27
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.