Kalas



Lite bilder från igår:) Vi hade mycket trevligt på Siri och Agnes kals med paket öppning, pizzabakning och lekar, haha, det låter säkert som om vi hade värsta barnkalaset men det var det inte:)

Idag har dagen rullat på som vanligt, vi fick göra lussebullar på hemkunsakpen som vart sådär eftersom vi inte fick pennsla dem... Näsat vecka väntar tre prov (längtar inte!) NO, Spanska och Svenska om jag inte minns fel^^ Just nu har jag faktiskt satt upp mina julgardiner så julstämmningen är på topp i mitt rum:P En lussebullsdeg står även och jäser och väntar på att bli utbakad och uppäten! Ska ta och städa lite till i mitt rum och läsa lite NO nu. Hare gött♥

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.