Golf är nog int min grej

Idag åkte jag till stranden med Lottiz och det var typ helt dött på stranden i norrmjöle! Det var bara några få andra människor där. Vattnet var kallt fast än det skulle vara 20grader enligt en en stor termometer. Vi hade tänkt att köpa glass i koisken men den var stängd så vi gick till glfklubbens restaurang^^ Vi kände oss lite utstående när vi komm barfota i tunikor över bikinin medans alla andra där gick om kring som snobbar i Piké shortor, beiga byxor och vita handskar^^ Vi fick iallafall vår glass:) När vi kom hem åkte jag,mamma och pappa på stan och handlade på clas olsson (saker till stugan) och sedan till K-rauta för att titta på golv och för att köpa betong till mig! Direkt efter det skjutsade de mig till innebandy träningen som börjat nu. Ska snart gå och lägga mig så godnatt!


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.