Flyttat!






Hellouuu vänner!

Ja då sitter man här i Melbourne, efter en lång resa igår, min nya stad och mitt nya hem för en tid framöver. Jetlagen är faktisk överkomlig och har redan hunnit åka runt lite i staden med pappa som vart här i en vecka ungefär. The main goal idag var att hitta till min skola så vi tog tåget och provåkte min rutt. När vi ändå var i Chadstone "the fashion cspital" passade vi på att kolla runt i lite affärer. Många gäspningar har dagen bjudit på men har klarat mig från att power napa! Hur är staden då? Hm ja just nu ganska kall för det är ju vinter (ja inte kallare än vår vinter men fortfarande kyligare är hemma just nu så man fryser lite) men verkar trevlig! Människorna är också väldigt snälla och tillmötesgånde precis som jag kommer ihåg från de andra resorna till Oz! 
Imorgon blir det att leta telefonbutik så att jag förhoppningsvis kan få låsa upp min mobil och använda det nya SIM-kortet, ska bli najs att få lite 3G igen.


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.