Nytt från Sheinside!

ca 115kr för alla tillsammans.
 
IDAG KOM MIN BALKLÄNNING. Ursäkta skriket men ja det är sant. Ni som känner mig vet att jag i princip letat dag som natt, i skolan och i sömnen. Men nu chansade jag beställde en som var alldeles för billig för att kunna se duglig ut men jag chansade tydligen rätt och fick hem en fin klänning som till och med var aningen för stor upp till (vilket inte händer ofta när man beställer från Kina tydligen) men det går lätt att fixa så det var ett väldigt litet problem. I paketet kom även lite penslar som jag passade på att beställa, säkert inge vidare kvalitet men de duger fint för mig, var ute efter att fylla upp min borstkollektion lite så att man kan göra fler sminkningar och så vidare så det blir prima!
Frakten gick fort också det stod från 5-28 dagar men efter att ha gjort en snabb sökningp på google hittade jag typ bara skräckupplevelser då det gått flera veckor/månader innan paketet kom. Men jag hade tur, ganska precis en vecka tog det! TACK FÖR DET.
 
PS. Balklänningen får ni se närmare balen, den är hemlig för bloggen än så länge. färgen är i alla fall svart.
 
Sara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.