Bara sådär

 
 
Senaste A3-teckningen gjord i blyerts. Tog ett antal timmar att färdigställa, tappade räkningen där vid 8-9... Men jag gillar den och jag tycker lyckades fånga känslan i fotot jag ritade av! Tänkte försöka scanna in den någon dag för bättre kvalitet!
 
Annars då?
Dagarna har bara flugit förbi. Plötsligt var det en vecka sedan jag sist gjorde en uppdatering... Men samtidigt är det bra att tiden flyger för vill verkligen ha sommarlov nu! När detta sköna väder dragit in kan man inte annat än tagga lovet lite extra. Snart är år två på gymnasiet slut, snart kan man pusta ut, släppa stressen och ladda om. Låter rätt bra i mina öron och detta är en av anlednignarna till att man fortfarande  överlever skolan även fast energin börjar ta slut...
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, Jag vet var din guldfisk bor.

2014-04-30 @ 12:38:13
Postat av: Ronja

Det är ju sjukt hur mycket talang det ryms i en människa! :O

2014-04-30 @ 22:00:32
URL: http://www.ronjakarvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.