Svar på fråga

 
 
Ja, det låter kanske lite konstigt. Ska jag hoppa av? eller ska jag ut och resa?- tänker ni. Men svaret blir nej på båda. Anledningen till att jag kommer vara borta från skolan är för att jag ska genomföra en operation. Jag har sjukdommen (åh hatar att säga så, låter så mycket alvarligare än vad det är...) skolios, som betyder att ryggen växt snett. Det är egentligen mycket vanligt hos unga men rätas oftast ut av sig själv,  med hjälp av sjukgymnastik eller ibland korsett. Jag upptäckte det ganska sent, när dom slutat med korsetts å läkaren hoppades på att rygggen skulle räta ut sig själv när jag växte. Men det gjorde den aldrig och därför är det bestämt att jag ska oprera min rygg för att slippa framtida problem. Operationen är redan på tisdag, och ja självklart är jag nervös. Jag har aldrig tidigare legat på ett operationsbord och ska nu plötsligt ligga där och fixa min rygg, BAM liksom. Men jag tror det kommer gå bra, läkarna är bra på sådana operationer och gör dem hela tiden, klart det går bra för mig med!
 
Ikäll ska jag packa för redan imorgon ska jag läggas in, göra massa prover, tester och få information. Har laddat upp med massa musik (tack martin för spellistan, kung!), godis och annat kul. Det var egentligen tänkt att min fin vän Lotta sulle sova med mig där till på tisdag men nu ligger stackren hemma med hög feber så vi får se hur det bir med den punkten.
 
Så jag hoppas ni förstår varför jag kanske inte kommer blogga så mycket de kommande veckorna. men ska försöka uppdatera någon gång bara så ni vet att jag lever, visa lite bilder från sjukhuset och så vidare. 
 
 
Sara
 
 
 
This is how it looks like 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kamelia

Lycka till nu Solaria!!! <3

2013-03-24 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.