At the hospital

 
 
 

Har varit på sjukhuset hela dagen och fått information, röntgat mig igen, tagit blodprover och fått rabbla mitt personnummer minst 100 gånger! Nu har jag iaf ett eget rum, som liknar ett hotellrum med en fåtölj ett litet bord toalett och stora fönster ut! Hela avdelningen är faktiskt jättemysig eftersom den är nyrenoverad och all personal är supersnälla och glada! Så det känns väldigt bra.

Just nu väntar jag bara på narkosläkaren (som egentligen skulle ha varit här vid 3...) innan jag ska ta en dusch och sedan krypa till sängs. Godnatt på er!

 

 

 

 

Sara

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till igen, det kommer gå skitbra!:D

2013-03-25 @ 22:09:06
URL: http://www.lifeeofhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.