Sommarlov!

Hade på mig detta idag, dock fotat i helgen.
 
Nu har vi entligen fått SOMMARLOV!
Började att fika med klassen i klassrummet medan vi fick våra betyg. Seda fortsatte vi till Aulan där minervagalan väntade och vi fick se på prisutdelningar, folk som sjöng och andra roligheter. Efter galan drog klassen ner på stan för att äta men det gick inte riktigt enligt planerna då vi inte lyckades hitta någon restaurang som hade plats för 20 pers, så vi splittrade på oss och åt på olika ställen. För mig blev det Vezzo med ett gäng tjejer, mycket gott!
 
Ikväll ska jag ta mig till Erika för att sova där, vi hade egentligen tänkt göra nåt annat men eftersom det började regna (och det ska fortsätta hela kvällen) kände vi att en sleep over passade oss bättre! 
 
 
Sara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.