lights off

foto och redigering: jag
 
Hade en trevlig kväll igår med mycket skratt och fika! Idag är jag deremot tröttare och har sedan jag kommit hem bara legat i soffan och redigerat lite bilder. Hade egentligen tänkt att vara jätttekreativ och göra någon skitcool surrealistisk bild, men när jag insåg hur mycket jobb och tid jag skulle vara tvungen att lägga ner bestämde jag mig för att göra något enklare. Använda jag mig av några coola rökstämplar och ett svart/vitt filter för att få mer effekt på fotot och vips var jag klar. Nu har det äntligen slutat regna och solen har kommit fram, tror jag ska gå ut på en promenad eller något så att jag blir lite piggare och orkar packa ikväll inför stugan.
 
Grattis till alla som tagit studenten btw!
 
Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.