gammal teckning, brännboll, sol och amigos

Teckning jag  för ett tag sedan ritade åt IDA! What do u think?
 
Nu är alla prov klara och jag har mentalt gått på sommarlov. SJUKT HÄRLIGT! Jag och några tjejer i klassen började helgen med att köpa oss varsin sallad och slå oss ner på ängarna för att titta på brännboll. Där stannade vi till ungefär nio då vi skildes åt. Kvällen var super, fick se mycket brännboll, träffa folk och vädret var prima! Dock har myggen dykt upp från ingenstans....
Idag kom Erika förbi och efter lite brännboll for vi hem och stannade inne medan regnet föll. Imorgon ska jag ta mig hem till henne, vilket kan bli intressant! 
 
Hoppas ni haft en bra helg så här långt!
 
 
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.