Shadows


Foto: Jag Kamera: Sony a550 + sigma 50mm + 1 studioblixt
 
Känner mig galet less på att öppna matteboken just nu. Varje dag i veckan har vi mattelektion men för att hinna med blir det nästan att räkna hemma varje dag! Känns ärligt som om vi gift oss med böckerna, haha.
Var iaf hos studievägledaren idag för att försöka utöka mina studier med något estetisk ämne, Men såklart krockade alla tvåornas lektioner med mina så det blev inget av det...  Men som studievägledaren sa 'du kan ju alltid fota på egen hand och sedan leka med dem i datorn, och jo det är ju i och för sig sant, meen det gör jag ju redan!. Blev inte särskilt glad av den komentaren, men får helt enkelt vänta till 2:an, suck..
 
Nu blir det middag och sedan träning!
 
 
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.