4 saker ni kanske inte visste om mig

 
1. Jag tycker kaffe är både odrickbart och äckligt! (dock kanske det beror på att jag hade lite för höga förväntingar och trodde det skulle smaka lika gott som varm choklad, hehe..)
2. Jag har endast klippt mig hos frisören två gånger i hela mitt liv! Mamma har såklart klippt mig ibland när jag var liten och borde kanske göra det oftare. Men hon klipper inte lika bra och man när måste betala själv blir man snål.
3. Jag både pratar- och går i sömnen! Har blivit aningen längre mellan gångerna nu men visst händer det fortfarande ibland!
4. Jag har aldrig haft ett enda hål i tänderna (*peppar peppar*)
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Kuul fakta:)<3

2012-10-05 @ 21:15:14
URL: http://www.mooalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.